Objednávka nad 1000 Kč = DÁREK (2 páry nadměrných ponožek), navíc při objednávce nad 2000 Kč doprava zdarma.

Obchodní podmínky

 

 

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
 
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
 
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
 
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese,a to jen v rámci České republiky!
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
 
 
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
 
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
 
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
 
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
 
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
 
Přepravné nabízíme již od 54,- kč včetně DPH.
 
Balné je v našem internetovém obchodě zdarma. Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku,a to jen v rámci České republiky!. Při objednáve nad 1000,- kč dotanete 2 páry ponožek zdarma,a při objednávce nad 2.000,- kč navíc neplatíte poštovné. Můžete rovněž platit předem na účet 107-9515250237 / 0100, pak Vás vyjde doprava levněji.
 

Přepravné společností "Zásilkovna" při platbě předem na účet je 54,- kč včetně DPH.

Přepravné společností "Zásilkovna" při platbě na dobírku je 73,- kč včetně DPH.

Přepravné společností "Česká pošta" - balíkem "Na poštu" při platbě zboží a poštovného předem na účet je 82,- kč včetně DPH.
 
Přepravné společností  "Česká pošta" - balíkem "Na poštu" při platbě na dobírku je 109,- kč včetně DPH. 
 
Přepravné společností  "Česká pošta" - balíkem "Do ruky" při platbě zboží a poštovného předem na účet je 87,- kč včetně DPH.
 
Přepravné společností  "Česká pošta" - balíkem "Do ruky" při platbě na dobírku je 114,- kč včetně DPH. 
 
První výměna zboží za jinou velikost "přepravné k zákazníkovi" je ZDARMA.
 
Druhá a každá další výměna zboží za jinou velikost "přepravné k zákazníkovi" je za 114,- kč včetně DPH.
 
Výměna zboží za jinou velikost,je možná pouze nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem.
 
Pokud na zboží spěcháte,tak určitě doporučujeme objednávat na dobírku Českou poštou.
 
6) DODACÍ LHŮTA
 
Zboží se snažíme odesílat v pracovní dny ještě ten den,nebo druhý den. V případě, že některé zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Zboží placené předem na účet zasíláme kupujícímu až po připsání celé částky za zboží + případně poštovné na náš účet / při přebírání tohoto balíku již kupující poště nic nehradí,pouze si balík bezhotovostně přebírá.
 
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
 
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme zdarma za jinou velikost,přičemž se jedná o "PŘEPRAVNÉ ZDARMA" pouze u první výměny,každá další výměna za jinou velikost je za 114,- kč. Výměna zboží je možná pouze do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Nepoškozené zboží bez známek používání včetně dokladu o zaplacení,stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu.
Pokud zboží potřebujete vyměnit za jiný druh zboží,tak si udělejte novou objednávku přes náš e-shop,a nevyhovující zboží nám pošlete zpět na naší adresu provozovny,a my Vám za toto zboží vrátíme peníze zpět na Váš účet,který nám prosím přidejte písemně ke zboží.
Náklady spojené s návratem zboží na adresu provozovny hradí kupující sám. 
 
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
 
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
 
Záruka se nevztahuje na:
 
a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním
 
Postup při reklamaci:
 
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 
3) do zásilky uveďte důvod reklamace,
4) jakým způsobem vyřízení reklamace požadujete
5) vaši adresu 
6) nesmí chybět doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
 
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme průběžně informovat o stavu reklamace.
 
Pokud bude reklamace zboží oprávněná,prodejce poštovné kupujícímu proplatí na účet,který kupující uvede písemně v e-mailu nebo dopisu.
 
Zboží k reklamaci zasílejte prosím na adresu: Monika Polívková,  Bítovany 108,  538 51 p. Chrast
V případě,že zákazník není spokojen s reklamací,má možnost obrátit se na sdružení dTest.Nad reklamacemi dohlíží Česká obchodní inpekce.
 
 
 
 
9) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel: 
 
Kupující spotřebitel má právo v souladu občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží poštou, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží,a zároveň vracené zboží buď přímo předat nebo alespoň odeslat na adresu prodávajícího.
 
Nárok na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě máte i při objednání přes internet s následným převzetím zboží na naši prodejně.
 
Přepravné za vrácené zboží zpět k prodejci ve 14 denní lhůtě hradí kupující / spotřebitel /.
 
Odstoupení od kupní smlouvy a nezničené zboží včetně dokladu o zaplacení zasílejte prosím na adresu: 
 
Monika Polívková
Bítovany 108
538 51 p. Chrast
 
Zboží by měl kupující vrátit úplné, s kompletní dokumentací, včetně originálu dokladu o zaplacení, nepoškozené, čisté, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku. 
Prosíme zákazníky při navrácení zboží nazpět prodejci,aby nepolepovali originální krabice,protože tím je obal poškozen pro další prodej,děkujeme.
 
 
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
 
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele 
 
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání 
 
 
 
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení od kupní smlouvy zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem a případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s nákupním dokladem a uvedeným číslem bankovního účtu na který si kupující žádá zaslat vrácenou hotovost. 
 
Příklad stručného průvodního dopisu:
Jako kupující odstupuji od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.
Jméno..........příjmení............... 
č.účtu  .........................
podpis..........................
 
 
Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky,včetně slevy na poštovném při nákupu nad 2000 kč.V případě, že tyto dárky nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího.
 
 
Hotovost za vrácené zboží v ochranné 14 denní lhůtě budou kupujícímu odeslány na účet nejpozději do 3 pracovních dnů po převzetí zboží zpět prodejcem.
 
Všechny lhůty se počítají ode dne následujícího po dané události,tzv. den po uzavření smlouvy apod.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

1/ INFORMAČNÍ POVINNOST PRODÁVAJÍCÍHO

Obecná informační povinnost

Dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), „prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách“.

Prodávající, za předpokladu, že naplní dikci zákona, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Jednou z forem, jak tuto zákonnou informační povinnost naplnit, mohou být i tzv. reklamační řády vydávané podnikatelem. S výjimkou oblasti telekomunikací, služeb finančního trhu a energetiky (podrobné vymezení v § 20e ZOS) je subjektem mimosoudního řešení sporů Česká obchodní inspekce.

Prodávající může použít např. tuto nebo podobnou formulaci:

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “

Pokud prodávající provozuje internetové stránky, je třeba informaci o subjektu mimosoudního řešení sporů zveřejnit také na těchto stránkách. Stejně tak, využívá-li prodávající standardizované obchodní podmínky, je povinen informaci o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů uvést také zde.

Informační povinnost při vzniku sporu

Podle § 14 odst. (2) ZOS „v případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.“

Trvalým nosičem dat je jakýkoli nástroj, který umožňuje spotřebiteli nebo obchodníkovi ukládat informace určené jemu osobně, a to způsobem vhodným pro jejich budoucí použití, po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněném stavu. V praxi se bude jednat především o elektronickou poštu.

2/ ZVLÁŠTNÍ POVINNOSTI INTERNETOVÝCH OBCHODŮ

Další specifické povinnosti ukládá internetovým obchodníkům Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.

Podle článku 14 odst. 1 tohoto nařízení „obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, a internetová tržiště usazená v Unii uvedou na svých internetových stránkách elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line. Tento odkaz musí být pro spotřebitele snadno dostupný. Obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb on-line, uvedou rovněž svoji e-mailovou adresu.“

Platforma pro řešení sporů online bude Evropskou komisí spuštěna k 15. únoru 2016 na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dále, podle článku 14 odst. 2 nařízení „obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, kteří se zavázali nebo jsou při řešení sporů se spotřebiteli povinni využívat jednoho nebo více subjektů alternativního řešení sporů, informují spotřebitele o existenci platformy pro řešení sporů on-line a možnosti jejího využití při řešení jejich sporů. Uvedou elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line na svých internetových stránkách a, pokud je nabídka učiněna e-mailem, v uvedeném e-mailu. Tyto informace se případně uvedou také ve všeobecných obchodních podmínkách týkajících se kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb uzavíraných on-line.“

Vzhledem k tomu, že užívání systému mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je povinné pro všechny prodávající, kteří svou podnikatelskou činnost vykonávají na území České republiky, bude se tato povinnost týkat prakticky všech českých internetových obchodů.

Opět platí, že prodávající, za předpokladu, že naplní dikci nařízení EU, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Využít může např. tuto nebo podobnou informaci umístěnou na své internetové stránce a v obchodních podmínkách:

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Zvláštní pozornost by této povinnosti měly věnovat internetové obchody, které svou podnikatelskou činnost vykonávají také v jiných členských státech Evropské unie, neboť mohou být vázáni právními předpisy o mimosoudním řešení sporů těchto států. Tomu by měla být přizpůsobena také informace zveřejněná na jejich internetových stránkách.

 

3/ KOMPETENCE ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE

Vedle své role subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce vykonává v této oblasti také dozor nad dodržováním některých povinností prodávajícími.

Jak bylo uvedeno výše, prodávající, za předpokladu, že naplní dikci příslušného právního předpisu, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Zda prodávající těmto požadavkům dostál, bude inspektory České obchodní inspekce posuzováno vždy jednotlivě s přihlédnutím k charakteristikám konkrétního případu.

Vedle informační povinnosti podle § 14 ZOS má prodávající také povinnost úzce spolupracovat a poskytnout České obchodní inspekci nebo pověřenému subjektu součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, mimo jiné vyjádřit se do 15 pracovních dnů k návrhu na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, o kterém byl Českou obchodní inspekcí vyrozuměn.

Porušení těchto povinností podnikatele může být klasifikováno jako správní delikt, za který může být Českou obchodní inspekcí uložena pokuta do výše 1 000 000 Kč.

 
Powered by OpenCart
Nadměrná obuv © 2019 -pr-